Merveksr [bilinmeyen] ya ben şirkete demiştim ki 2 parçada almak istiyorum onlar bana toplu olabileceğini söylediler. Geçen ay bi baktım maaş ödemesi gözüküyor hesabımda ama sadece 1300 lira Benim maaşım bu değil ve sadece 1 kez yattı ekimin 7 sinde raporum bitiyor yanlışlıkla mı yatırdılar acaba 😂
Kumsalbal Hafsam ben dogum oncwsi 2 ayi dogumdan hemen sonra 2 aylık toplu aldım dogumdan sonra iki ayı da parça parça yattı 1 aylik 1 aylik
Ipekk [bilinmeyen] aynen zaten ben tercih etmedim işyeri rapor bitince Alakcaksın dedi. Benmki de Perşembe günü bitti ozaman hafta içi pttden mi alırım
Melike13 Hafsam benim calistgm is yeri 4 ay ucretli izne cikariyo 4 ay boyunca bana maas yatiriyor sigortanin yatrdgi rapor parasni da is yeri geri istiyor biz vermej istemiyrz ama ucretsiz iznimi kullandrmzlar diye korkuyrm 😑
Nursevil Melike13 şirketiniz zaten size karşı insiyatifli davranarak sgknın ödediğinden daha fazla bir ödeme yapıyor. 4 ay sonunda sgkdan aldığınız parayı geri vermeyerek hakka girmiş olursunuz :)