Arkadaşlar gerçekten artık bıktım 14 aylık ve herşeye saatlerce ağzının yayarak agliyorim artık nasıl başa çıkacağını şaşırdım kaldım bende de ne sinir kaldı ne psikoloji ne oyuncak oynar ne dışarı çıkınca durur bildiği tek şey bağıra bağıra ağlamak hele birde istediği olmasın nolur bugünler gecicek diyin yada başına gelen bı çare söylesin