Secill Merhaba kızlar, 19aylik kızımin poposunda 1aydir mantar var. Tam geçti diyorum sonra bezini açınca bir bakıyorum başa dönmüşüm. Bir sürü krem kullandık kortizonlu da dahil pek faydası olmadı. Bu durumu yaşayıp atlatan tecrübesini paylaşabilir mi?
Mzeynep Aylar sonra yazıyorum ama ne yaptınız geçti mi mantar aynı şekilde bende sıkıntı yaşıyorum oğlumda geçmiyor mantarı Ne kullandınız hatırlıyor musunuz? Secill
Secill Elizduru valla canım bu karışıma geçirmedi. 2hafta önce kullandım. Azalttı ama bitirmedi. Komple gelmeyince de 5-10dk büyük tuvaleti bezinde kalınca en başa dönüyoruz:(
Secill Travazol, trosyd, fito, oksizinc… 2_3tane daha var. Denedik sırayla ama yok tekrar ediyor sürekli. Günde 3kere sabunla yıkadım neredeyse yarım saatte bir bez değiştirdim havalandırdım yok fayda etmefi:(
Secill fernweh bizim ki pişik değil mantar:( ne yazık ki neredeyse 1aydir uğraşıyoruz. Tam geçti derken en başa donuyor:(
fernweh Secill pişikte bi çeşit mantar zaten o yüzden pişik kremleri etkili oluyor böyle kırmızı pütür pütür mü? Yoksa başka şekilmi
Secill fernweh kırmızı putur putur bugün silerken çok az da kanadi:( çok canı yanıyor bez değiştirirken çığlık çığlığa:(
Secill fernweh bu arada bizim kız ishal olduktan sonra pişik mantara çevirmişti. O yüzden pişik kremi çok fayda etmeyebilir:/
Secill fernweh biz neredeyse 1aydir mantarla uğraşıyoruz. Sabah açıyorum neredeyse komple geçmiş gibi öğlen bir bakıyorum hop en başa dönmüşüz:(
Secill Meltemelih bizim dr da Anestol ve Trosyd kullan dedi azaldı ama komple geçmedi. Her an başa döneceğiz diye çok tedirginim:(
Belis-mom Merhaba benim kızım da 3.5 aylık iki haftadır mantarla uğraşıyoruz sizin kullandiginiz kremleri kullandım mutlaka her bez değişimi duru su ile yıkıyorum ama yok hem beyazlasma var hem de kıpkırmızı o bölge çok çaresiz kaldım travazolu neredeyse iki haftadır düzenli kullanıyoruz ama yok bir faydası