Birprensesannesiii3850 Kızlar sözümde giydiğim elbisem ve bi kac tane daha elbisem var onlari satmak istiyorum ama hangi uygulamada satmalıyım tecrübeli anneler yardimci olurmusunuz🤗
Wanderlust Birprensesannesiii3850 bence gardirops cunku saticidan komisyon almiyor dolap vs cok kesinti yapiyor sattiginiz fiyattan daha dusuk fiyat elinize geciyor
Merve-miray Birprensesannesiii3850 Dolap uygulaması çok kesinti yapıyor. Yazdığınız fiyata kâr edemiyorsunuz. Bu yüzden biraz daha fazla yazmak zorunda kalıyor insanlar.