Eylulbebek03 Denizmom20 benim bebeğimde 2 ay 15 günlük aynı sizin gibi televizyon ve telefon çok fazla dikkatini çekiyor. Önüne yastık falan koyunca belki inanmayacaaksınız ama ağlamaya başlıyor. Şimdiki bebekler bir garip 😊 Bizde artık hiç açmamakta bulduk çareyi
Aselduru123 Denizmom20 ya benim bebeğim 3 ayını bitirdi arada gözü takılıyor kalıyor yani az az baksa ne olacak renkli olduğu için dikkatini çekiyor olabilir yani
Denizmom20 birbalyanakannesi çeviriyorum kendini ayaklarıyla geri itip izliyo yine de bazen kapatıyorum ama bazen ben izlediğimde öyle yapıyo ama bundan sonra daha çok dikkat edim
Ask35tego 6 aydır TV açmadık evde TV telefon görünce kitleniyor bakıyor. Çok dikkat çekiyor,başka yerde bile kapatıyoruz bilmiyorum nereye kadar gider ama elimizden geleni yapıyoruz.
birbalyanakannesi Denizmom20 gerekirse tv yi kapatın bebeğim 9 aylık evde tv hiç açılmıyor 9 aydır düşünün hayatımızdan sırf bebeğimizin sağlığı için çıkardık bişey izlemek istediğimiz zaman bebeğimiz uyuduğunda açıyoruz ya da tlfndan bakıyoruz. Allah korusun çok dikkat etmek gerekiyor bir yere gidince bile tv yi kapattırıyoruz
Denizmom20 Eylulbebek03 evet telefonda da bildiğin kameraya bakıyo 😂😂 annemlerle görüntülü konuşa konuşa ona da alıştı
Denizmom20 Aselduru123 aynen hepsini de izlemiyo yani seçiyo da 😅😅 mesela en hamarat benim varya onu izliyo renkli diye dün kuruluş Osman’ı izliyorduk dikkatini çekmeyince hiç bakmadı
Lulemom Denizmom20 benimkide denk gelince izliyo. Ses olsun diye açıyorum. Fark edince Hemen çeviriyorum kafasını. İzletmiyorum. Çok tehlikeli
Nilya88 Denizmom20 kesinlikle izletmiycem gözü kayiyo hemen çeviriyorum puseti 2 aylık benimde bebeğim çok dikkatini cekiyor çok bakma isterse kapatıyorum görüntülü bile konuşurken telefon çok dikkatini çekiyor o yüzden arka kameradan gösteriyorum bebeğimi
whitechocolatemocha Denizmom20 benim ki de Müge yi çok seviyor 😁 artık kapatıyorum tv yi 2 ay 16 günlük
Lulemom Kattyperryy öncelikle henüz beyinleri o kadar hareketli bir şeyi takip edecek kadar gelişmiş değil. Tv de akışları çok renkli ve çok hızlı. Bu bebeğin beyin gelişimi için iyi bir şey değil. Otizmi tetikler.
cercumuran Denizmom20 Benim kızım 11 aylık TV neydi unuttum valla. Hiç acmiyoruz bebeğim uyuyana kadar.