@Deletedmom896 merhaba, naptiniz emzik işini? Ben yenisini almadim
Ememedigi için uyurken emzik ister misin diyorum “i ih” diyor. Dun bakıci abla uyutamamis emziksiz. Yedek olanı bulup uyurken vermis. Iki uc kere emdi direk uyudu, uyuyunca da alip ortadan kaldirdim dedi. Gece uykusunda ben sorun yasamadim. Öğlen uykusu tam bir kabus oldu ama..harpten çıktım resmeb. Basim beynum catliyor. Kendini oradan oraya atmalar, yuzumu gozunu cizmeler, ofkelenip kendini isirmalar.. Resmen harap ve bitap dustum.