Kbraktk Sleepynin hangi bezi en iyi kızlar . Bebeğim 2 aylık olcak bez sipariş vercem sleepynin cırtlı bez, kilot bez birde normal bezi var bunların farkı nedir ? Hangisi en rahat .
Merve_merve Kbraktk sleepy ekstra kullanıyorum ben Çıtçıtlı gayet güzel menmunum kilot bezde kullandım ama citcitliyi tercih ederim
RainOverMe Extrası daha ince sanırım gunduz kullanıma daha uygun, natural ondan daha kalın yapı olarak. Bu ıkısını kullandım daha önceden. Bionaturalden daha cok memnun birçok anne, okudugum kadarıyla. Şu an hangi bezi kullanıyrsunux
RainOverMe Kbraktk bioyu deneyin isterseniz, daha ıyı dıyor anneler, extranın külot bezını naturalınkınden daha ıyı bulmustum ama gece kullanmadım onu da
Betbey Sleepy bio natural ,natural ve ekstra hepsini kullandım bio natural dokusu çok iyi bez dolumu olduğunda koku yok ekstra göre ince değil.natural de aynen ince değil ama dokusu bio ya göre sentetik duruyor.Ekstra ise ince kaliteli gerçekten dokusu güzel fakat bez dolduğu vakit acayip bir kokusu var maalesef ama ıslak mendili ekstranın gayet güzel