Merhaba hanımlar, memeyi bırakma donemınde neler yaptınız, bebek konusunda deyıl kendınız ıcın, mısal ılac kullandınızmı ve ya baska bısey. Benım kızım bu ayın sonu 15 aylık olucak ve kendısı memeyı bırakıyo geceler verıyodum bı kez azıcık emıyodu bır kac gundur hıc ıstemıyo ıtıyo benı, benım sutumde oyle fazla yaglı falan deyıl şu an acıtma dolma gıbı bıseyde hıss etmıyorum. Tamamen kesılmesı ıcın ne yapa bılırım