QueenMommm Anneler bebeğimi kaldırdım mama vereyim diye uykuda içti mamasını gene uyudu sizce uyandırayım mı yoksa uyusun mu
emirinannesii QueenMommm ben hep öyle yaptım ama sırtüstü yatırmadım yan yatırdım bogazına kaçmasın diye