yusra60 Merhaba arkadaşlar kızımın elbiselerinde çok leke var ek gidadan dolayı . Ne yaptıysam geçmedi. Yok mu şöyle etkili önerebileceğiniz leke çözücü . Güzelim kıyafetler mahvoldu ya 😔
fernweh yusra60 ben almanyada yaşıyorum burda gallseife diye bişey kullanıyoruz hemen geçiriyor Türkçeşine baktım safran sabunu filan diyor ama bi bakın isterseniz bi yakınım prille tuzla çitileyince de çıkıyor demişti
Kylmz yusra60 e bebekte baby me leke cıkartıcısı var canım eski lekede cok etkisi olurmu bilmiyorum ama yeni lekelerde anında etki ediyor sonra yıkıcaksam bile lekeye sıkıyorum öyle bekletiyorum makineye atarkende tek tek lekeli yerlere sıkıp atıyorum
yusra60 fernweh teşekkür ederim bakacağım şimdi o dediğinize . Pril ve tuz olmadı bi de onu deneyeyim . İnşallah çıkar