Her bebegin kendine göre zorlukları var sanırım. Bebeğim dogudugunda n beri 3 ay 16 günlük bir kere benden ayrı 2 saat gündüz uykusu uyudu ya ayakta sallanarak yada memede dışarı çıktığımda bile emzirme önlüğünde o emerken uyurken öyle işimi gücümu hallediyorum kollarımda derman kalmadı artık eşim gelene kadar yemek yiyemiyorum çoğu zaman hazır bişi söylesen yemeye fırsatım olmuyo gece uyuduğunda bende bayılıyorum onla bı süreçtir geçer diyorum ama yok gecniyi an itibariyle yine emdi ayakta sallanarak uykusuna devam ediyo bıraktığım an uyaniyo . Sallanan besigide var ama yok çocuk temas bağımlısı resmen o yüzden çok iyi anlıyorum sizi