Sucukluyumurta11 Kızlar oglum 9 aylık. Su içmiyor nasıl bir alıştırma bardağı almalıyım? Siz hangisini kullanıyorsunuz. Memnunmusunuz? Pipetliyi kullanablirmi
UraSsmom Sucukluyumurta11 Tomme tippe pipetli kullanıyoruz ve ne memnunum milyon kez yere attığı halde akıtmıyo
UraSsmom Sucukluyumurta11 2 çeşiti var hani biri yeşil biri lacivert iç haznesi biraz küçük gibi ama yetiyo sık sık değiştiriyoruz zaten suyu
RainOverMe Wer baby kulplu olanını kullanıyor kızım, cok sevıyor onun sayesınde su içmeye başladı önceden içiremezdim. 9-10 aylıkkrn kullanmaya başladı
Minik112 Sucukluyumurta11 canim ben pipete bu hipp amrka mi ne meyve pureleri var e bebekte onunla alistirdim dene istersen