Tuba_engn Sevgili Anneler Molfix kullanan var mı? Mavi ve yeşil paket arasında ki farkı bilen var mı? İkisinin arasında fiyat farkı yüksek, ama bir iki yerde ki sarıcı aynı bez olduğu yeni paket mavi olduğu için böyle dedi 🤦♀️
Busragokceberra Tuba_engn Ben yeşili çok beğeniyordum ama mavi hoşuma hiç gitmedi ve kokulu bir bek pisik yaptı bizde biraz
Damla6117 Tuba_engn mavisini hiç kullanmadım fakat öğrendiğim kadarıyla aynıymış paket değişmiş emin değilim tabi memnuniyete gelirsek yeşil paket kullandım hiçbir sorun yaşamadım çok memnunum aksine bende sleepy den hiç memnun kaldım biraz çiş bile yapsa bez dolu dolu oluyor ve koku çok yapıyor bunlar neyse de benim için en büyük sorun çok fazla lastik izi yapıyor görümcemin önerisiyle almıştım 2no ile başladım 3 no da aldım almışken toplu bi şekilde 2 no aşırı lastik izi yaptı lastik yerleri kıpkırmızı oluyordu kızımın birkaç kişi 3e geç dedi ki kilosu 2ye uygundu neyse 3 no yu açtım büyük geldi baya büyük geldi fakat o da aynı şekilde lastik izi yaptı bende molfix e geçtim tabi o kadar para verdim bezler elimde patlamasın diye bi mecbur kullandım hepsini bitirdim birdaha almadım asla da almayı düşünmüyorum o markayı ıslak mendili de kızımda nokta nokta kırmızılıklar çıkarmıştı o markanın hiçbirşeyini kullanmayı düşünmüyorum şuanda molfix ve aktif bebek alıyorum prima dönüşümlü olarak kullanıyorum prima genelde geceleri veya gün içinde bir yere gideceksem çünkü gerçekten emiciliği hepsinden kat kat iyi bu arada kızım 7 aylık
Linaaammm @Tuba_engn Molfix kullandım memnun kalmadım sızdırıyor ve bez çok ağır bebekleri rahatsız ediyor sleepy kullanıyorum hem bezi hafif hemde sızdırma yok
Tuba_engn Busragokceberra Bende Yenidoğanlar itibaren kullanıyorum yeşilli beğendim. Ama merak ettim maviyi? çok teşekkürler 🙏
emirinannesii ben sevmedim bi paket aldım sızdırıyor bebeğimin kakası pipisine karnına kadar gecmisti sleepy kullanıyorum 3 aylık bebegim 3 aydır cok memnunum molfixi denemek için almıştım