MerveBostanBayrak Herkese merhaba acemi anne olarak yine size danışmak istedim. Bebeğime 2 haftadır ek gıda veriyorum doktor tavsiyesi ile. Son 2 seferdir aşırı zorlanarak ıkına ıkına tuvaletini yaptı. Ağlamadı ama zorlandı suratından anladım. Afedersiniz çok katı bi şekilde kayısıdan biraz daha büyük bi şekilde çıktı. Normal mi? Hep böyle mi devam edecek😣
deletedmom01 MerveBostanBayrak Ek gıdaya başlayınca kabız olmayan bebek sayısı zaten çok az canım normal yani
GmzSnn [bilinmeyen] kaşık maşık hiç uğraşmadım minik biberonLarLa denedim we ona aLışması için uğraştım çünki neye başLarsa öyLe giderdi bi kaç kez emzirmden önc içirdm süt niyetine bi iki fırt çekti sonra emzirdim böyLe böyLe derken emzirme sonrasına attm su içme işini önce emzirdim ardına içirdim başLarda öğürüyodu echt normaaL ama sonradan aLışmaya başLadı we her emzirmeden sonra su wermezsem ağLardı 🙈
GmzSnn [bilinmeyen] yok yaa baya baya uğraşmıştım ama sonradan bi sewdi tam sewdi bırakmadı hep istedi