_aysun_ Arkadaşlar merhaba bebeğim 5 aylık bugün genital bölgesinde ayva tüyü gibi ince tüyler gördğm kız bebiş anneleri durum normal mi ☺️
Elizaninannesii _aysun_ her insan tüylüdür bebişinizde de olması bence normal benim kızımında kulağında bile kıl vardı zamanla döküldü 😅
Kevserhifa16 _aysun_ benim bebeğimde de vardı doktor muayene ettikten sonra genetik olduğunu normal olduğunu söyledi ama tedbir amaçlı hormon testi yaptırdık çok şükür bi sıkıntı çıkmadı 😊siz de sıkıntı etmeyin çoğu bebekte oluyordur
kenankaan _aysun_ yani doktora gidip sorun doğduğundan beri varsa sorun yok da, şimdi benim oğlumda da oldu sonradan, kortizon kullanmıştı ona bağlı olarak kıllandı sonra döküldü, kıllanma hormonla alakalı çünkü. Göstermekte fayda var
_aysun_ Elizaninannesii kulağında da var evet ama ne bileyim genital bölge ergenlikte tüylenir diye endişe ettim teşekkürler 🙏🏻
_aysun_ Kevserhifa16 bende internetten okuyunca hormon testi yaptıranlar olmuş olmazsa ayın 17 sinde doktora rica edeyim için rahat etsin 🙏🏻
Meerve _aysun_ ben önemsemedı benım bebegımdede var erkek 5.5aylık sapsarı bebek tugu genıtal bolgesınde ama benım gosterme hıc aklıma bıle gelmemıs tı, normaldir dıye🤔