Merhaba anneler
Dün memeden nasıl bırakır diye post açmıştım kendi denemelerim sonucu dünden beri meme vermiyorum sağıp alıştırma bardağında içiriyorum emzik başlıklı ama 60 cc haricinde süt içmiyor
Ek gıda çok çok az alıyor sürekli süt isityor
Meğer meme delisi değil gerçekten aç kalıyormuş 60 cc çok az değil mi nasıl fazla içirebilirim 1 yaşına girecek bu ayda 200 cc falan içmesi gerekiyordu 😔