Bebeğime serum kullanıyordum gecm edi bir türlü burun tıkanıklığı tekrar doktora gidince bize bu spreyden verdiler fakat bize ne kadar kullanacağımizi söylemedi üç gündür kullanıyorum günde iki defa kafama göre ama bebeğimin tıkanıklığı aynı geçmiyor napcam bilmiyorum sizler nasıl kullanıyorsunuz bir fayda etti mi fikirlerinizi almak istiyorum