Samsunluanne55 yani ben günü kurtarmak için kullandım genelde. Ne kadar içeriği temiz de olsa öğün olarak vermek içime sinmedi. Yemek yemediği zaman yaptığımı beğenmediğinde bir yere gidilecekse verdim. İçerisine ceviz rendelerim bir çay kaşığı pekmez meyve falan koyup öyle veriyorum. 6. Ayda çok bir şey yemesini beklemeyin. Günlük çay bardağını geçmeyecek. Bizim 6. Ay hep tadımlarla geçti. Yemesini beklemedim. 7. Ayda yavaş yavaş miktarı artırdım. Emiyorsa çok güzel. Tadına baksın. Beğenmezse başka bir sebzeye geçin ertesi gün. Asla zorlamayın. Bir kaç gün sonra tekrar deneyin yemedğini. Şimdi çorba falan erken. Yani ben tek tek sebzeyle gittim.