Oglumunannesiyim Kızlar ne zaman ne aralıkla nasıl kusmak tehlikeli sabahtir kusuyor oğlum 1 buçuk aylık
Nazlinazli37 Oglumunannesiyim beslendikten sonra mı kusuyor ? Fışkırır şeklinde kesik kesik mi yoksa sızıntı şeklinde mi ?
Nihal42 Nazlinazli37 benim bebeğim de 2 aylık bugün ilk kez emzirdikten sonra kustu ama sıvı şekilde. Acaba hastamı. Ben grip oldum. Ödüm kopuyor o da olacak diye
Nazlinazli37 Nihal42 yandan sızıntı şeklinde ise korkma fazlasını çıkarır ama fışkırır tarzda olirsa bir doktora git derim canım