Bu bize mi ozel baska boyle olan var mi?
gunduz kahvalti ve ogle yemegini zar zor bin turlu saklabanlikla yediriyorum kahvaltida 2 kasik yumurta yedi sadece ogle emeginde de ayni sekil 2 kasik tarhana. Sadece oyun oynamak istiyo mama sandalyesinde durmuyor vile. Meyveler desen yerlerde surunuyor zaten. Aksam yemegi vakti gelince babasi ben sofraya oturunca onune en sevmedigi seyi koy onu bile yer tabak tabak. İnanamiyorum gercekten. Sabah farkli bi cocuk babasi gelince aksam farkli bi cocuk. Ne yapayim nerelere gideyim soyleyin