Annebebek58 8 gun once dogum yaptim ilk uc gun sut anca geldi 3 4 gundur sert oluyordu bugun yumusakk sut mu bitti acaba ya da sut uretimi mi azaldi ?
SEDANURRRR Annebebek58 süt gitmez 4-5 ay boyunca emzirmesen bile gitmez merak etme sadece azalmıştır süt yapan şeyler ye iç
Elifbeyzam Annebebek58 memen terbiyelenmistir canım yani ilk zamanlar ne kadar süt üreteceğini bilmediği için hep üretiyordu simdi bebek ne kadar emiyorsa ona göre yani yumusakda olsa bebek emdiği surece süt gelir hemde yumuşak olması besleyici süt olması demek şiş goguste önsüt cok oluyor üzülme ne gerek yok emzirmeye devam et sadece 🌺☺️
SEDANURRRR Annebebek58 göğsün şiş olunca ön süt sulu olur ama inik olunca yağlı ve daha verimli kısmı gelir şiş olmaması hem senin için daha iyi içmezse mastit olur elinle sık süt geliyorsa korkma pompayla sağıp kanalların açılmasını sağlayabilirsin daha çok süt gelir ve ılık duşta öyle
mrbld Annebebek58 yoruluyordur zamanla daha cok ve daha hırslı emer ☺️ süt arttırıcı şeyler deneyin, stres yapmayın, zamanla işler yoluna giriyor, deneyimime göre sütünüz azalmıs ya da göğüsleriniz terbiye olmuştur