Ssssraa Bugün bakacağım acaba memnun musunuz kalite kalıp vs olarak. Daha önce hiç almadım, yoksa viccoya mı bakmalıyım?
Krgztuba Ssssraa Zara ve h&m botları muhteşem bebeğim 18aylık Zara’dan aldım bende çok rahat… vicco yazın kullandım ama botta hiç güzel model yoktu alın pişman olmazsınız
Senaatalan Ssssraa Botlarını da montlarını da hep zaradan alıyorum, içleri yumuşacık görüntüleri çok şık ve rahat, tavsiye ederim ama vicco da çok rahat gidip kendiniz karar verseniz daha mantıklı olur çünkü ikiside kaliteli ürün çıkartıyor
Ssssraa Krgztuba ah öyle mi güle güle kullanın. Hm den çok sefer aldım ama Zara dan hiç almamıştım hoşuma gideb modeller oldu gidip bakacağım çok teşekkürler yorumunuz için🌺
Ssssraa Senaatalan evet bugün gittim bizzat ikisine de baktım. vicconun modeli güzel fakat taban kışa asla uygun gelmedi, taban uygun ise dış kaplamasını kalitesini beğenmedim. Sonuç olarak Zara dan şu botu aldım ve gerçekten taş gibi duruyor. Umarım memnun kalırız https://www.hizliresim.com/hhhowup