Sevgili anneler kızım 6. Ay atağına girdi. Huzursuz, sessiz harfleri çıkarmaya başladı, uykuları bölünmeye başladı
23 ile 26. Hafta arası olurmuş 6. Ay atağı
Size sorum şu
- Ay atağı kadar zor mu bu süreç? Yine geceleri sürekli uyanıp güne başlayacak mı 😥
Zaten 5. Ay yüzümüz gülmedi ki 😩