Merhabalar güzel anneler .2 aylık bebeğim sabah 4 - 5 gibi ıh ıh diye ses çıkarıp kivranmaya başlıyor. Sancı geçiyor biraz sessiz kalıyor sonra tekrar sancilanmaya başlıyor ama bu esnada uyuyor. O böyle acı çektikçe ben kahroluyorum bende uyku falan kalmıyor. Şimdi ne yapmam gerekiyor uyandırıp masaj mı yapayım bilemiyorum sıcak tutmaya çalışıyorum o inlerken uyandırmaya kıyamıyorum da