gulsnmstf Doktorumuz bizi oncesinde bilgilendirmisti sonrasinda kızarma iltihaplanma gibi olabilir falan normal diye ama bizim olmadi yine de, bilemedim o yuzden. Verem aşısı yerinin sonradan yara olabilecegini biliyorum sadece, ustte kalsın. Gecmis olsun. 🙏