Yahyammm Kızlar bebeğim 2.5 aylık. Sadece mama ile besleniyor.Doktor 2 saatte bir 90 cc ver dedi ama oğlum hiç 2 saat dayanamıyor çok iştahalı 1.5 saat sonra basıyor yaygarayı. Yaklaşık 4 kg doğdu suan ise yaklaşık 7 kg. Korkuyorum ilerde obez olur mu diye
Hillsdk Yahyammm Maşallah 🧿 benim oğlum 2650 doğdu 3 aylık olucaz doktora yarın gidicez tam kilosunu öğrenicez ama 6 kiloyu geçmişizdir 😂😂
[silindi] Yahyammm benim kizimda 4kg doğdu, suan 6ayligiz 8kg biraz üstünde daha sağlık ocağına gidemedik, sizinki 2.5aylik ve 7kg kilolu biraz , mama sisiriyor zaten azaltmaya bak mamalar zararlı arastirirsan, 10kutudan fazla yedirmeyeye çalışın
Sudemmm Yahyammm ya doktorlara şu kadar takılmayın. Bebek açsa verin,biz daha 2 saat aç duramıyoruz o nasıl dursun 😊 karnını doğurun bebişin 😊 rahat etsin kuzucuk ya eziyet resmen. Obez felanda olmaz daha diş çıkarması, emeklemesi vs vs var
Crocus Yahyammm benim oğlumda öyleydi ben emzikle avutuyordum yarım saat daha . 1 hafta sonra alıştı. Saat aralığını hep böyle böyle arttırdım. Oyalamaya çalışın ilgisini farklı yöne çekin biraz zorlanırsınız ama kesin oluyor.
Bursalianne Yahyammm benimki bebegim 6 aylık. Daha bir aylıktı iki saatte bir 120 cc süt içiyordu sagıp verdiğim için çok şaşırıyodum. Tombik şuan 10 kilo ama yürüyünce hepsi gidiyo
Bursalianne Yahyammm benimki bebegim 6 aylık. Daha bir aylıktı iki saatte bir 120 cc süt içiyordu sagıp verdiğim için çok şaşırıyodum. Tombik şuan 10 kilo ama yürüyünce hepsi gidiyo
Zeynep_04 Yahyammm korkma benim kızımda aynı hem süt emiyor doymadığında mama veriyorum. 1,5aylığız gecen ay 5kg dık önümüzdeki ay gidicez bakalım kac olmuş ben kormuyorum obezeden falan ben yabanciyim bu ülkede. Bizim üıkede obeze falan tok iyikide yok yoksa cıldırmıştı millet. Ya cocuk bu tabikide kilo alıcak saglıklı olsunda varsın kilosu biraz fazla olsun zaten diş cıkardığında yürümeye basladiğinda zayifliyicak. Benim abimin cocuğu 4ayliğinda 8kg du. Obezemi oldu hayir cocuk şimdi 6yaşında qayetde formda. Banada doktor dedi cocuğun obeze olur sonra varsın olsun dedim doktorun lafiyla cocuğumu açmı bırakıcam onun için hiçte kafana takma saglıklı olmasınna odaklan🥰
Gmzerkmn Yahyammm ben 120 verydm 2 nci ayında 3 üncü ayına yakın 150 ye gectm anca doyuyo ayriyetten emziriyorum emzirmediğim zamanlarda veriyorum mama yı
Pakizeliya Yahyammm 4,5 aylığız 3 saate bir 120 zor yiyor kilosu 6 bence biraz az vermeye çalışın saatleri uzatın