uykutulumu35 Eda639 ben ilk zamanlar geldiğinde almıştım fakat çok kullanışlı değil. Vileda kullanmak daha kolay oluyor
Cookie Bende merak ettim onu yorumların birkaçı iyi birkaçı kötü ama alıp deniycem , tabii teyzelerden bize kalırsa 😂😂
uykutulumu35 Cookie kova yeterince derin değil mop un üst kısmı dışarıda kalıyor sıkarken. Derin olsa bile bir şey değişmez bence. Sıkma tarafıda biraz sulu bırakıyor. Yeri sildiğinizde tozlar yerde kalıyor tekrar bezle almanız lazım. Sıkma yaparken kovanın biraz içine bırakırsanız mop takılıyor