Kızlar urunler teslim edildi ıcınden 2 tanesini iade etmek istiyorum ama sistemde hala kargoda gorunuyo. Kargo takip deyince teslim edildi dıyo. Hala iade kodu alamadım. Ayrıca ceket almıstım cocuguma ne etıket var ustunde ne bısey. Icıme sinmedi tek kolu da kıvruktı sankı gıyılmıs konulmuş gıbı geldi. Naısl iade edıcem ya. Magaza etsem etıketı uok derler boyke sistemde gorunmuyo