Vaveylaaa Arkadaşlar bebeğim daha çok küçük 3 aylık ama dişi çok kaşınıyor. Emzikte almadığı için hep eli ağzında. Bugün artık ağlamalarada başladı. Havuç vs. vermeye korkuyorum. Jel tarzı kullandığınız, bu iyi dediğiniz bir ürün var mı?
Fasulye12 Vaveylaaa ben, nurse Harveys in jelini kullanmıştım . Bebeğimi rahatlatmıştı, biraz daha büyüyünce de tetagil kullandım . Bir araştırmanızı öneririm
Vaveylaaa Hafsaninannesii yeşil soğanı vermeye korkarım. Ben süreyim, içinden sulu kısmından mı sürmek gerekir?
Hafsaninannesii Vaveylaaa beyaz kısmını ben 5 aylık ken yaptım şimdi ağzında yara yok rahat çıkarıyor