fadimarmutcu01 hastaneye yatması gerektiğini söylediyse doktorumuz başka bir bebeginiz yoksa yatırım derim. Benim kizimda 50 günlük bronşit oldu. Hastaneye yattık gecti ama evde baya ugrasirdik yatmasaydi. Hem damardan hemde ağızdan antibiyotik verdiler. Ayrıca serum taktılar. Hava verdiler 1 haftaya toplandı tabi biz buna evdede devam ettik 1 hafta daha sonra geçti 1 sene hastalamafi.1 sene sonra memeden de kesince tekrarlamaya başladı malesef çok dikkat etmeniz gerekli artık bir sirtinin terlemesinden alır bir gripte bronşit çevirir. Gripli kişilere ve gripli olan misafirleri eve sokmayın siz bile hastalarsaniz evde maske takin. Benim kziim 27 aylik hala cok hastaliyor bagisikligi iyi olmasina ragmen.