4 ay 1 haftalık paşam. Sağlık ocağında karma ve diğer aşısını olduk. Bugün 4.gün. Ayakta sallayarak uyuyan bir bebekti. Şimdi uykusu var ama uyuyamıyor. Şiddetli bir şekilde ağlıyor. Uykuları kısaldı. Zor uyutuyorum. Uyanırken yine şiddetli ağlıyor. Neler oluyor benim aşkıma.😭