Merhaba arkadaşlar,
41 günlük oldu bebeğim. Halen altını değiştirirken aşırı terliyorum, zorlanıyorum. O küçük bacaklarıyla tekmeler atıyor, asla durmuyor ve çenesi titreyerek ağlıyor. Şarkılar, ninniler, konuşmak vs. İşe yaramıyor. Çişini çoğu zaman altını açınca yaptığı için ben de az sakin kalabilse keşke diye dualar ediyorum. Bu durumu yaşayanlarımız vae mı acaba? Çözüm yolu bulanlarımız varsa her türlü öneriye açığım😅🙈