Euro ve Dolar bugün zirve yaptı. Ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında. Benim içim buruk. Yurt dışında yaşıyorum Türkiyeye gelsem param çok değer kazanıyor ama geri dönüp baktığım zaman orda yaşayan insanların hayatı gittikce zorlaşıyor. İstesem de sevinemiyorum.