Merhaba , kızım 1 ay sonra 3 yaşına girecek. Tuvalet eğitimini 4 ay önce tamamladı. Bu zamana kadar hiç sorun yaşamadık, gece de dahil altını hiç ıslatmaz. Fakat bir kaç gündür altını ıslatıyor, gün içinde kaç defa kıyafet değiştiriyorum. Çişim geldi deyip tuvalete gidiyorsa ,ikinci defa altını ıslatıyor yanıma gelip anne ıslattım diyor gülerek. Aynı sorunu yaşayan oldu mu? Lütfen yardımınıza ihtiyacım var.