Arkadaşlar bebegim 2,5 aylik. Saglikocaginda doktor karbonatlı su ile temizle dedi. Bir hafta oldu ama geçmiyor. Aksine her yere yayıldı meret. O kadar dikkatli siliyorum ki. Dil üstü iyi görüyor şuan ama yanaklara dudak içlerine dis ellerine bile bulaştı. Eli de devamlı ağzında. Ellerini de siliyorum aynı suyla. Meme ucunu da temizliyorum. Mama almıyor sadece emiyor emzik de kullanmıyoruz. Günde üç dört kere siliyorum. Temizlenmiş görünüyor sılinince ama sabaha yine aynı. Daha ne yapabilirim. Ilac kullanmak istemiyorum. Karadut pekmezi duydum. Onunla silerek geçirenler varmis. Siz ne yaptınız da geçti su mübarek ya. Bana bir care diyin lütfen.