Merhaba anneler 2 aylık bebeğim çok iyi büyük tuvaletini yapıyordu. 3-4 gündür sıkıntı çekiyoruz. Önceden biogaia gaz ilacı kullanıyodum etki etmiyor diye metsile geçtim. Onunda etkisi var mıdır? Böyle bir sorun yaşayan var mı önerileriniz neler? Benden dolayıda kabız olmuş olabilir mi?