25eymenefe25 Güzel annelerimiz merhaba bebeğim 4 aylık oldu ufak ufak ek gıdaya geçiş yapmak istiyorum nasıl başlasam bilgi alabilirmiyim rica etsem
Umay3840 25eymenefe25 canm daha cok erken bnm bebgm de 4 Aylık onların mideleri daha hazır degil ek gıdaya
Eylulhuma16 25eymenefe25 Cok erken ya bence 1 ay daha bekleyin gerci siz basliyim mi baslamayayim mi diye sormamissnz ama ben fikrmi soyliyim 😊
25eymenefe25 Umay3840 Teşekkür ederim bilgin için canım benim💜 işte fazla emmediği için aç kalıyor diye düşünüp üzülüyorum bu yüzden doktoruna sorucam bu ay