Merhaba arkadaşlar benim 2 aylık bir kızım var tüyden çok çekmiş bir anne olarak kızımında tüyleri çok olmasın diye bi 5 6 aylık olunca karınca yumurtası yağı kullanmayı düşünüyorum ama tereddütteyim sizce bi zararı olur mu ? Ya da kullanan anneler var mı tavsiye öneri verebilecek ?