bayankitapkurdu Yaklaşık 20 gündür kutu hazırlanıyor. Ama gelmedi bir türlü. İzne gidicez evde olmiycam ona yanıyorum 🤦🏻♀️
AlyaMina5 bayankitapkurdu bir bayan yazmıştı burda hazırlanıyor desede ptt ye geliyormuş bazen alınmadığı sürede de tekrar geri gönderiyorlarmış
bayankitapkurdu bayankitapkurdu yaaa bi bakayım o zaman ya baya oldu çünkü 5i de kargoya verilecekti sözde
hunilimomm bayankitapkurdu normalde kutu çıkınca onayladıktan 10 gün sonra geliyordu ama bu aralar baya geç geliyor 😂 Temmuz ve Eylül kurularım ekim de geldi mesela
Birprensesannesiii3850 Mlke301020 her ay nasil düzenli geliyor ya😂3 aydir üyeyim daha hicbisey cikmadida
PrensesimEla bayankitapkurdu çok afedersiniz ama bu kutunun çiktigini nerden takip ediyorsunuz mail mi geliyor yoksa kendi sitesinden mi
bayankitapkurdu PrensesimEla evet mail geliyor. Bir süre veriyor o süre içinde Alman lazım yoksa gidiyor
1prens1prensesannesii bayankitapkurdu benim temmuz kutusu Eylül de ağustos kutusu Ekim de gelmişti Normaldir gecikmesi Kargo ile alakalı sıkıntı yaşıyorlar sanırım
hunilimomm bayankitapkurdu apartmanın içine felan bıraksalar ben öyle yapıyorum 😂 evde olmadığım da apartmana veya bebek arabamın içine bıraktırıyorum
Ikra-5561 bayankitapkurdu benimki geldi de sağolsunlar eve getirmediler.bebekli ben ve çalışan eşim.az numatayı açsalar bitaz iltifat edecektim…