Kizimicinhersey Mide bulantim ve baş dönemem vardı adetim de biraz gecikti ama zaten sürekli gecikiyor gebelik testi aldık negatif gösterdi yanlış gösterme olasılığı var mı
K_alp Kizimicinhersey evet ben hamileyken yanlış çıkmıştı üstelik erken gebelik testiydi. 1 hafta sonra belli belirsiz çıkınca kan vermiştim
burcumasalhazal- gebelikte en net çözüm kan tahlililinde çıkıyor eğer varsa küçükse idrarda gözükmez.kan testin yaptırn