Merhaba anneler bebeğim 10.5 aylık neredeyse 1 yaşına girecek hala ayakkabı giymiyor yürümeye başladı yani bir iki adım atıyor düşüyor nasıl alıştıracağım bilmiyorum ev botu panduf hiç birşey giymiyor 1. Kattayım alt kat dükkan yerler soğuk alıştıramadım ayakkabıları çıkartıyor yalıyor ısırıyor sürekli dışarı da yürütmek istiyorum ama ayakkabısız nasıl olacak bilemedim böyle birşey yaşayan var mı geçici bu süreç mi