Artik bu illet hastalıktan biktim herşeyi takıyorum örneğin evde normal bisey konuşsak acaba bunu yanlismi anladı komşu söylemi böylemi diye kendimi bunalıma giriyorum onu ona illa söylemeden edemiyorum açıklama gereği duyuyorum bi ortamda normal bisey konuşuyorum acaba bunu benim dediğim gibi değilde bu şekilde anladilarsa diye kafamda buyutuyorum televizyonda veye insanların olaylarını benimde başıma gelecek diye korkuyorum ve insanlar benide ya o kişi gibi zannederlerse diue takıyorum her olayı her konuşmayı kafamda kurup kendimi yiyorum ilaç kullanıyorum ama bi ise yaramıyo 1 ay oldu kullanali gerçi öncesinde 1 sene kullandım yine aynıydım uykularım deseniz yok dalamıyorum hani insan hasta olduğunda sayıklar ya o durum uykularım 😑