Ben sadece banyosunda yıkıyorum her gün 1 ya da 2 defa banyo yapiyor. Sabahları yıkamıyorum kıyafetini islatirim diye, ustunu giyip cikarmaktan nefret ediyor cok ağlıyor. Yuzunu yikayanlar acaba kıyafetini ıslatmadan nasil yıkıyor 🤔 evdeysek pijamalarimizi giyiyoruz ya da evin isisina gore degistiriyorum kollu kolsuz giydiriyorum yoksa kıyafetine dokunmuyorum çok mutsuz oluyo agliyo cok