Tazeanne35 Sab simplex gaz damlası verdi doktor 6 saatte bir 15 damla olarak söyledi eczacı çok fazla değil mi sizce bu miktar kullananlar ne kadar verdiniz bebeğinize damlasını
badembebek Tazeanne35 bizim doktorumuzda günde 3 kez 15 damla verdi . Ben de çok olduğunu düşünüp 5er damla vermiştim doktor o zaman hiç bir işe yaramaz dedi, gerçekten de yaramadı
Ssoysalasli merve_uraz bizede eczanede ki bayan günde toplam 15 damla verin dedi bebeğim de 3.ayina giricek acaba neye göre söylüyorlar bunu
Ssoysalasli merve_uraz valla bilmiyorum canım kaç aylık dedi söyledim oda toplam 15 damla ver gün içinde 5 er damla olarak ayarlayabilirsiniz dedi