aysenur65 Kızım 3 ay 10 günlük yaklaşık 1 buçuk aydır tek meme emiyor diğer tarafı tutmuyor verdiğimde sürekli ağlıyor var mi boyle olan anneler veya orayı tutması için neler yapabilirim önerisi olan var mı acaba tek memeyle doymuyor çünkü?
HYTmom aysenur65 8 aylik hala tek meme biraz benim hatam oldu imlan varsa emzirmeden biraz önce sağım yapın almadığı memeyi oyle verin 3 saatte bir sagmaya çalışın çoğalsın o şekilde emer belki ben çalışıyordum yapamadım
burcumasalhazal- aysenur65 o göğsünde tıkanıklık olabilir onun için emmek istemiyordur.diğer göğsünü emzirdiğin pozisyonda emzirmeyi denedin mi
aysenur65 sadeturkvatandasi denedim onu da karanlıkta bile denedim ama tutmuyor hicbir şekilde anlıyor o taraf olduğunu
aysenur65 burcumasalhazal- evet denedim süt geliyor içerken hızlı içiyor gibi hatta bu tarafta süt mu bi anda çok geliyor anlamadım
burcumasalhazal- aysenur65 ozaman tazyikli sütün biraz sağman gerek.sonra emebilir hatta tazyikli süt emzirme yazarsan görseller var googlede
Tugce aysenur65 4 saat beslemeyip istemediği memeden başlayabilirsiniz ilk etapta. Geceleri veya uyku halindeyken istemediği memeden başlayabilirsiniz. Göğüs ucunuzun 1-2 cm yukarısından iki parmağınızla sıkıştırın. Sıkıştırdığınız yeri dudağına dayayıp kaydırarak ağzına verin. En geniş şekilde kavratmış olursunuz süt yoğun geleceğinden reddetmesi azalır
151120 Canım benim kızım da ek gıdaya başlıdktan sonra tek göğüs emdi hala da öyle emiyor koyu geliyordu sütüm bıraktığı göğüsümden hiç korkma tek göğüslede gayet doyuyorlar
aysenur65 burcumasalhazal- evet baktım gerçekten tüm dediği şeyler var demek gerçekten öyle bi anda geldiği için istemiyor kızım 😑
burcumasalhazal- aysenur65 birde süt göğüste beklediği zaman tadı değişirmiş ondan dolayıda sevmediği için emmezmiş mutlaka sağ göğsünü emmesede Allah korunsun mastit olursun.bebeğin ağustos doğumlumu benim kızımda 2 ağustosta doğdu
burcumasalhazal- aysenur65 sağım yap demek istemiştim yanlış olmuş.ten tenr temasta yapabilirsn aslında