Esraeseses hormonlardan kaynaklı bi süre dökülmeler olabiliyor. Denemediğim şampuan kalmadı. Birgün yves rochere girdim orda dökülme karşıtı şampuan vardı onu aldım. Kullanmaya başladım yavaş yavaş elime gelen saçlar 2-3 yıkamada iyice azaldı. Kokusuda çok hoşuma gitmişti aylarca kullandım. Hani dökülen saçlar vardı ya onlar tek tek çıkmaya başladı ilk başlarda kısacık kıvırcık gibi dururdu ama biliyodum ki onlarda uzayıp arkadaki saçlarıma karışacak. Sonra anladım dökülme karşıtı şampuanı yılmadan pes etmeden kullanmak gerekiyo. Başlarda dökülmeyi azaltıp sonra saç çıkmasını sağlıyo. Ben marka olarak kokusuda hoşuma gittiği için bunu kullandım ama sizde güvendiğiniz bildiğiniz bi markanın saç dökülme karşıtı şampuanını yılmadan kullanabilirsiniz. Belkide aldığım şampuana özel bişeydi belkide değildi. İddia edemiyorum ama şuan 3-4 tel dökülüyo ve saçlarım gürleşti. (Bebeğim 14 aylık ben yves rocheri 10. Ayında keşfetmiştim.)