Arzu042 Manuel kullanıyorum baş edemiyorum, elektrikli düşünüyorum elektrikli pomba kullanıp da memnun kalan önerebilirmi?
Aysengenc44 Arzu042 wee baby markası kullandım bende memnundum Manuel çok zor yara yapıyor. Elektrikli göğüs pompası benimki masajyda yapıyordu göğüse çok rahat ve güzeldi