Aysengenc44 1bebis1annis lc den alıyrıum ben canım 2 yaş kadar büyük alıyorum malum fiyatlar ucuk her sene almamak için 😁
Sena_i 1bebis1annis e bebekten aldım çokta memnunum. Tavsiye ederim. 1 yaş bebeğime 3 yaş aldım kalıpları küçük yazıyodu. Ama çok tatlı oldu ilk başlarda biraz büyük gibi görünüyodu şimdi o kdr rahatız ki zaten görevi yorgan görevi görmesi olduğu için dar olmasın bebeğimiz içinde rahat olsun.