themoonrose Sorum baslikta kizlar herzaman bulamiyorum aldigimdada cok fazla oluyor nasil saklayabilirim ?
Annis-ogul themoonrose evet bn her sene oyle yapıyorum. Yine aldim 2 tane balqbagi doğrayıp attim .arada çıkarıp corba ypiyorym
Sedakcby themoonrose saklayabilirsin. Dondurucumun 1 çekmecesi balkabağı dolu 😅 bebeğime çorba yapıyorum puresini yapıyorum kendimize tatlısını yapıyorum
MiracAlpinveUmutunAnnesi themoonrose Evet bende saklıyorum rendelenmiş olarak ayrı doğranmış olarak ayri koyuyorum 🌸