sinanurknby bi önceki gece 1buçukta uyudu. Rahatsız olmasın diye akşam oldu mu olabildiğince sessiz olurum ışıkları kapatırım geceyi anlasın diye ama yok ne yaparsam olmadı. Üst kattakide maşallah evde topukluyla koşuyomuş gibi ses yaptığı için uyusa da uyanıyor hemen. Televizyonun sesini açtım öyle uyuttum bugün alışsın sese diye yoksa adım atsam uyanıyor rahat rahat işimi yaptım o uyurken